söndag, april 10, 2011

Kamp för civilisationen




Idag har jag spenderat eftermiddagen i Göteborg tillsammans med andra Sverigevänner. Ungdomsförbundet höll en demonstration mot svenskfientlighet. En viktig fråga som diskuteras allrför sällan. Tyvärr så blir dock det bestående minnet från dagen de huliganer som försökte stoppa oss, och den kalabalik de ställde till med. Jag betraktar mitt arbete för SD som en kamp för den västerländska civilisationen, och sällan har det väl känts mer påtagligt än idag. Å ena sidan hade vi SDU, propra, välvårdade unga män och kvinnor som tågar gatan ner i god ordning. Å andra sidan motdemonstranterna, hatiska, skränande barbarer som pekar finger,skriker svordomar och kastar diverse föremål mot oss.
Jag blir bara än mer övertygad om att vi har rätt när jag ser dessa människor. Muslimska kvinnor i hucklen som kräver att få sprida Islam i Sverige. Ovårdade, skäggiga män med dreadlocks och traspaltor som attackerar polishästarna. Invandrargangsters som gör hotfulla gester och skriker "Kom hit då, era jävla fittor!"
En brokig skara människor förenade i sitt hat mot vår civilisation och mot dem som önskar försvara den.
Dom får aldrig vinna, det är vår uppgift att se till.

Civilisationens försvarare

Civilisationens dödgrävare