fredag, maj 14, 2010

Kommentarer från muslimer

Jag kikade igenom några äldre inlägg här på bloggen och hittade ett par nya kommentarer från muslimer.

"Vad än du kommer att säga om islam och so on, så kommer islam att ta över världen! Detta är inte nått jag säger... det är nånting som är placerat på FAKTA! Om 10 år så är kanske SVERIGE under en Islam lag och kanske om 50 år så ligger hela Europa under islam lag.
Läs om Islam innan du öppnar din käft again. Och passa dig noga med att snacka skit om andras tro och profeter. Passa dig! Jag bor i sverige och om jag vill göra dig illa så skulle jag inte tveka en sekund på att komma och jaga dig."

"Ajja ni svensk fittor alltid försöker att ta fram det värsta av araber, muslimer och Islam! Var sig ni gillar det eller inte så kommer sharia lagar till Sverige mycket snart. Vänta och se.
Det bästa ni kan göra just nu är att försöka använda era dumma hjärnor och försöka komma överens om en bra avtal med dessa folk som vill ha sharia lagar här i Sverige."

Fredens och kärlekens religion som sagt.