tisdag, februari 02, 2010

Livstecken, länktips och nyårsfirande

Oj, har det verkligen varit över en månad sedan jag skrev senast? Nåja, här kommer ett nytt inlägg, som om inget annat i alla fall visar att jag fortfarande är är vid liv och god hälsa. Någon särskild anledning till detta långa uppehåll har jag egentligen inte ge, jag har bara inte känt för att skriva något.
För att detta inlägg inte ska bli helt meningslöst får jag ta och tipsa om en mycket bra artikel jag läste häromdan på Sourze. KDU:s ordförande skriver klokt om genus och likartsfeminism: Inga könspolitiska experiment på barn, tack!
När jag ändå är i farten kan jag bjuda på ett lite nyare foto av mig själv, taget strax innan tolvslaget på nyårsafton. Om ni undrar vad jag har på axeln så är det fyrverkerilådan "Idol". Den var inte värd sina femhundra kronor.