lördag, april 18, 2009

Åter öppet för anonyma kommentarer

Från och med idag öppnar jag återigen upp för anonyma kommentarer här på bloggen. Detta är något jag tog bort ganska tidigt i mitt bloggande pga de många aggressiva och otrevliga inlägg jag fick som så gott som alltid var anonyma. Att jag nu åter tillåter besökare att kommentera anonymt beror på den negativa utvecklingen jag haft i min besöksstatistik. Jag får betydligt färre besökare idag än för två år sedan, och därmed också självklart färre kommentarer, vilket är tråkigt. Genom att tillåta anonyma kommentarer ger jag fler besökare möjlighet att dela med sig av sina tankar, och jag hoppas också att det kanske kan resultera i lite fler regelbundna besökare när folk ser att dom kan kommentera utan att ha ett Google-konto.

Det ska dock påpekas att jag nu, precis som när bloggen var ny, inte accepterar några oförskämdheter bland kommentarerna. Du är välkommen att kommentera, oavsett var du har din politiska hemvist, men se till att hålla dig med ett hyfsad ton!
Det är även uppskattat om du skriver in ditt namn eller ett alias, då det annars kan bli svårt att skilja på alla olika "Anonym".