tisdag, september 30, 2008

Jag vill också åka till Färöarna!

Så sent som förra veckan skrev jag ett inlägg på min personliga blogg om resemål som jag någon gång i livet skulle vilja besöka. En av dessa platser var Färöarna, så ni kan tro att jag blev både glad och överraskad när jag idag öppnade mitt nya nummer av SD-Kuriren och hittade en reseskildring därifrån. I senaste numret av SD-Bulletinen nämndes det som hastigast att vår partisekreterare Björn Söder var där på semester. Dock så nämndes det inte att han hade ett helt gäng med andra Sverievänner med sig, eller att vistelsen skulle resultera i ett mycket läsvärt repotage i kommande nummer av kuriren. Jag är nu mer sugen än någonsin förr att sätta kurs mot Färöarna. Klicka här och scrolla ner till sidorna 10-11 för att själv läsa repotaget. Visst blir även du lite sugen på att besöka detta nordiska paradis?


Andra bloggar om: , , , , , , ,