torsdag, juni 28, 2007

Nytt på bloggen

Jag har just gjort lite ändringar här på bloggen som ni kanske redan sett. Den gamla omröstningen är nu avslutad och har ersatts av en ny. Resultaten från äldre omröstningar kan nu också ses via länkarna under den aktuella omröstningen.


Det har också rensats rejält bland den tidigare ganska omfattande länksamlingen. Om någon undrar varför länken till SD-blogg tagits bort beror det på att en för mig okänd faktor förhindrar mig från att besöka bloggen från min dator. Antagligen är det samma problem som hindrar mig från att logga in på SDU-forumet. I övrigt har regeln varit som så att det mest intressanta fått stanna kvar, medan det mindre intressanta tagits bort. Till den senare kategorin räknas SDU:s hemsida. En sajt som inte uppdaterats på snart 3 månader förtjänar inte en plats bland mina länkar. Skärpning!
En ny länk som inte fanns med tidigare har lagt till. Grattis till Fröken Sverige som kvalificerat sig till de utvaldas skara.