torsdag, maj 24, 2007

Tack för allt stöd

Jag vill med detta inlägg tacka alla er som stöttat mig i den ännu inte avgjorda konflikt med Kommunal.
Således, ett stort tack till:

… mina läsare här på bloggen som uppmanat mig att stå på mig.
… de bloggare som på sina egna respektive bloggar uttalat stöd för min sak.
… alla partikamrater som skickat uppmuntrande mejl.
… mina arbetskamrater som tycker det är galet att man inte ska få tycka vad man vill.
… er som skickat protestbrev till Kommunal.
… den Moderat som på vårt senaste kf-sammanträde utryckte sitt stöd för mig.
… den för mig helt okände pensionären som ringde upp mig för att uttala sitt stöd, samt berätta om de fackliga trakasserier han själv utsattes för i yngre år.
… den för mig lite mer välbekanta pensionären som jag går till i hemtjänsten, som även hon uttryckte sitt stöd samt kunde berätta om fackliga trakasserier, i det här fallet riktade mot hennes nu avlidne man.
… övriga som jag kanske glömt att nämna ovan.


Andra bloggar om: , , ,