tisdag, maj 15, 2007

Medierapportering angående uteslutningsärendet

Flera medier har nu tagit upp Kommunals planerade uteslutning av mig.

Redan i onsdags skrevs det en artikel i Sydsvenskan efter att en av deras journalister varit inne och läst på min blogg. Klicka här för att läsa artikeln.

Sedan vårt pressmeddelande skickades ut har även de regionala medierna i Halland tagit upp saken. Först ut var Hallands Nyheter som hade med en artikel i dagens tidning. Klicka här för att den. Under förmiddagen blev jag även uppringd Krister Svahn, ni vet HN-journalisten som skrev den föga smickrande ”Skjut av knäskålarna”-artikeln om mig i höstas. Han hade lite frågor för ytterligare en artikel till morgondagens tidning. Denna artikel finns redan nu upplagd på nätet och kan läsas här.

Även Radio Halland har ringt upp och intervjuat mig under förmiddagen. För att lyssna på intervjun klickar ni här och väljer sedan 12.30-sändningen för en kortare version, eller 16.30 för en längre.


Andra bloggar om: , , , ,