onsdag, maj 02, 2007

Inget nytt inlägg idag heller

Nej, det blir inget riktigt inlägg idag heller. Att jag inte skrev tillräckligt tidigare skyllde jag på att jag inte hade någon fungerande dator hemma. Min ursäkt den här gången är just att jag har en ny, fungerande dator. Tro det eller ej, men det är faktiskt mycket roligare att spela datorspel än att blogga. För att inte låta helt oduglig får jag väl även upplysa om att jag sedan förra blogginlägget varit ute på årets första flygbladsutdelning. (Eller tidningsutdelning rättare sagt. Det var senaste numret av SD-Kuriren vi delade ut)


I övrigt har jag bytt namn på bloggen från ”Erik Hellsborn”, till ”Eriks politiska”, adressen hit kommer dock inte att ändras. Tanken bakom namnbytet är att det bättre ska matcha namnet på min andra blogg, Eriks personliga. Besök gärna den, där är uppdateringsfrekvensen något bättre.