måndag, april 23, 2007

Ett tack till Essam El-Naggar

Essam El-Naggar, Folkpartiets kommunalråd i Uddevalla fick nog både en och två partikamrater att sätta kaffet i vrångstrupen i morse när han gick ut och sade sig vilja hjälpa SD att hitta en lokal för sitt riksårsmöte. Själv tycker jag att initiativet är hedervärt. Så hedervärt att jag knåpade ihop ett litet tackmejl och skickade iväg till Essam.


”Hej Essam.
Jag blev positivt överraskad när jag läste i dagens tidning att du ville hjälpa oss i SD att hitta en lokal för vårt riksårsmöte. Så handlar en sann demokrat! ’Yttrandefrihet finns inte om den inte också finns för meningsmotståndare’ sägs det, något som tyvärr alltför många politiker inte tycks ställa sig bakom. Jag lyfter på hatten för dig.

Mvh Erik Hellsborn (sd)”


Skicka ett mejl till Essam, du också.


Andra bloggar om: , , ,