onsdag, mars 21, 2007

Homopropaganda bet inte på 6-åringar

Är just hemkommen från jobbet. Det blev lite senare än vanligt till följd av alla förändringar som Socialförvaltningen just nu genomför inom hemtjänsten, och vi har verkligen fått slita de senaste dagarna. Strax efter klockan 21 fick jag i alla fall en lugn stund i tjänstebilen medan jag väntade på att min kollega och för att fördriva tiden satte jag på radion.


På P1 pågick en intervju med en farbror. Vad han hette uppfattade jag aldrig, ej heller vilka han representerade. Vad han sysslade med framkom dock tydligt i intervjun. Han arbetade ute på dagis och skolor med att normalisera homosexuallitet och annat sexuellt avvikande beteende. Eller att lära barnen att ifrågasätta ”heteronormen” som det så fint hette. Att den här sortens perversa projekt bedrivs på våra skolor är tyvärr ingen nyhet, och jag hade inte författat den här posten om inte kvällens radioinslag tillfört något nytt för mig. Farbrorn tyckte nämligen att dessa ”toleranskurser” eller vad man nu ska kalla dem inte bara skulle ske vid enstaka tillfällen utan skulle vara ett återkommande inslag i undervisningen. Detta uppfattning hade han skaffat sig efter att han följt upp en grupp 6-åringar han indoktrinerat några år tidigare och till sin fasa upptäckt att dessa nu var lika ”intoleranta” som alla andra barn.


Är inte detta intressant? Trots att dom i unga år blivit bombarderade med ensidig propaganda återgick barnen snart till ”heteronormen” efter det att propagandan upphört. Deras unga sinnen vägrade acceptera det dom lärt sig, tryckte bort det och återgick till sin naturliga instinkt, det vill säga uppfattningen parbildning sker mellan man och kvinna. Om inte detta bevisar att homosexualitet är onaturligt vet jag inte vad som gör.


Andra bloggar om: , , , ,