lördag, september 16, 2006

Tack till alla som hjälpt till

Valrörelsen närmar sig sitt slut och jag vill ta tillfället i akt att tacka alla som hjälpt till med vår valrörelse här i Varberg. Jag förringar inte någons insats, men det finns ändå två personer som verkligen utmärkt sig den senaste tiden och förtjänar ett extra stort tack. Den första är Jörgen. Som positiv, hårt arbetande och dessutom ägare av en fungerande bil har Jörgen varit ovärderligt. Hans kontakter på posten har också varit nyttiga. Den andra personen är Lena som fixade transporten av valkuverten till Göteborg. Hela partiet ska också vara tacksamma mot Lena för hennes stora inköp av sd-obligationer.
Vidare vill jag även tacka Christoffer och hans familj, samt
Anna-Maria och hennes make.
Vårt postutskick hade aldrig blivit klart i tid om inte alla ni hjälpt till. Stort tack!

Vidare vill jag även tacka några personer från andra håll i landet.
Jag vill tacka Jens Leandersson för hans hjälp med att transportera upp valsedlar från Skåne.
Jag vill tacka Weine Berg för hjälpen med att ta fram lokala affischer.
Jag vill tacka Marcus från Värnamo för att han bistått med sina datorkunskaper när vi som bäst behövde dom.
Och slutligen vill jag förstås tacka alla er som har röstat eller tänker rösta på oss.
Nu ger vi Varbergs politiker ett resultat som får dom att sätta kaffet i vrångstrupen!